Campagne ‘Sluit je aan’ voor Enexis
- Campagne volgens 3H-strategie
- Met humor de aandacht trekken
- Gericht op ieder huishouden
Aandacht trekken met humor
Het doel van Enexis is laten zien hoe belangrijk de energietransitie is. Enexis wil dan ook dat ieder huishouden gaat verduurzamen. Met de ‘Sluit je aan!’ campagne wil Enexis iedereen motiveren om met de energietransitie mee te doen. Maar hoe bereik je ieder huishouden? Juist, met humor! Humor valt op. Het trekt de aandacht en brengt de boodschap op een laagdrempelige manier over. En laat dat maar aan ons videoteam over. Na een goede brainstormsessie met de klant, rolde dit concept eruit. Met succes: de video is ruim tien miljoen keer bekeken!
Concept volgens de 3H-strategie
Hero-, hub- en hygienecontent: dat is waar de 3H-strategie voor staat. Eén thema per halfjaar. Eén herovideo, zes hubvideo’s en twintig hygienevideo’s. Allemaal geproduceerd door ons videoteam. Daar zijn de afgelopen tijd behoorlijk wat toffe video’s uitgekomen! Dankzij de slimme campagnes van onze advertising specialisten, zijn de beelden bij de juiste doelgroep terechtgekomen.