E-mail en marketing automation
Ons werk
Trouwe fanbase met e-mail en marketing automation
Een klantenbase vol met e-mailadressen, daar zit potentie in. Er valt zó veel uit te halen, dat het zonde is dit medium niet in te zetten. Gebruik je namelijk de juiste combinatie van content, frequentie en timing, dan zijn e-mail en marketing automation perfect voor het bouwen en onderhouden van relaties met al je doelgroepen. En wat is er nu beter dan relaties die enthousiast over jouw bedrijf vertellen?
Wat doen bestaande klanten die tevreden zijn over jouw bedrijf? Ze vertellen het door. Niets is zo effectief als mond-tot-mondreclame. Een trouwe fanbase bereik je niet door maandelijks een actie te mailen. Het gaat om een investering in jullie relatie, met mogelijkheden tot interactie en dialoog. Echter kun je met 1000+ vrienden ook niet ieder weekend afspreken. Bouw met e-mail en marketing automation een relatie op door ze te inspireren met interessante verhalen. Zo creëer je een klantrelatie die op meer is gebaseerd dan aanbiedingen.
Met kop en schouders er bovenuit steken
De inbox van jouw doelgroep zit vol met nieuwsbrieven, acties en updates. Hoe zorg je dat jouw bedrijf er met kop en schouders bovenuit steekt? Als blijkt dat die ene button, afbeelding of tekst leads genereert, dan trekken wij daar onze lering uit. Wij testen en verfijnen e-mails en marketing automation continu. Een nieuwe tekst, frequentie of insteek. Zo maken we van jouw klantenbase een fanbase.
E-mail als één element van strategie
Een e-mailcampagne met een aantrekkelijke actie is niet alleen interessant voor jouw bestaande klanten. Verspreid de actie ook op social media en bereik zo nieuwe doelgroepen. Verstuur je een mailflow om jouw doelgroep te inspireren, te triggeren of aan te zetten tot actie. Verleidt ze met interessante content. Zie e-mail en marketing automation dus niet als het enige middel, maar als element van een complete online strategie.