Wervingsvideo voor Hoppenbrouwers
- Uniek, eigen concept
- Succes op alle relevante social media
- Drie varianten passend bij de doelgroep
Op zoek naar nieuw talent
Hoppenbrouwers is altijd op zoek naar nieuw talent. In deze wervingscampagne wil de allround technisch dienstverlener zich richten op jongeren. BBL’ers, hbo’ers en instromers vormen de doelgroep van deze wervingscampagne. Aan ons creatieve team de taak om een pakkend concept te bedenken. Na een brainstormsessie samen met de klant, is hier een uniek concept uit gekomen.
Werken bij Hoppenbrouwers rap
Het resultaat van die brainstormsessie? Een echte “Werken bij Hoppenbrouwers” rap! Een uniek concept, met zelfgeschreven teksten in samenwerking met een rapper. De rapvideo wordt breed ingezet, op alle relevantie social mediakanalen. Succes is inmiddels behaald: de video levert veel views op. Zó veel zelfs, dat er inmiddels een re-edit is gemaakt voor TikTok.
Interesse wekken
Om de aandacht van BBL’ers, hbo’ers en instromers te trekken, was een sterk en uniek concept een vereiste. Om de interesse van iedere groep te wekken, heeft ons videoteam drie aparte video’s geproduceerd. Ieder met unieke kenmerken die naadloos aansluiten op de wensen en behoeften van de doelgroep.