• "Elke campagne die we nu draaien, levert direct meer resultaat op. Ik zie duidelijk verschil in conversies."
    Laura Nuijten, Owner & Creative designer Petit Blush
  • "Door gerichte personalisatie bereiken we de klanten van Petit Blush effectiever en met meer impact."
    Thomas, E-Commerce consultant
  • "Ik wilde geen gedoe meer met technische updates en beperkte mogelijkheden. Nu kan ik me richten op mijn merk."
    Laura Nuijten, Owner & Creative designer Petit Blush
  • "Elke keuze die je voor je merk maakt, vertelt een verhaal. Jouw website en social media moet dat verhaal net zo krachtig overbrengen als jouw product."
    Thomas, E-Commerce consultant
  • "Natuurlijk, ik droom groot! Petit Blush is nu ook bij Omoda en de Bijenkorf verkrijgbaar. Na een jaar hard werken met Indicia zie ik nog zoveel kansen. Ik kan niet wachten om die te grijpen."
    Laura Nuijten, Owner & Creative designer Petit Blush
Op alle online kanalen een krachtige uitstraling
Minder techniek, meer gemak en schaalbaarheid voor Petit Blush
129

%

Omzetgroei
8.5

%

Omzetstijging door e-mailcampagnes

Je bedrijf groeit, maar jij te druk? Tijd voor een digital partner.

Je hebt een sterk product en een heldere visie, maar je webshop en marketing kunnen veel meer voor jouw business betekenen. Herkenbaar? Veel ondernemers lopen vast op hun e-commerceplatform, worstelen met online marketing of verliezen tijd aan operationele taken.

 

Petit Blush, het duurzame kinderkledingmerk van Laura, stond precies op dat punt. Haar merk groeide, maar zij deed alles zelf – van de webshop tot social media en e-mailmarketing. Tijd voor een schaalbare oplossing. Met succes: een omzetgroei van 125%. Dat maakt de weg vrij voor Laura’s passie: “Ik wilde geen gedoe meer met technische updates en een enorme werkdruk tijdens productlanceringen. Nu kan ik me richten op mijn merk en het opschalen van mijn business,” vertelt Laura, oprichter Petit Blush.

Duurzame verfijning

“Petit Blush heeft een enorme fanbase. Mijn klanten zijn heel loyaal,” vertelt Laura, oprichtster en designer van Petit Blush. “De signatuur van het label, gecombineerd met duurzaamheid en kwaliteit spreekt aan. Ik voelde dat er veel meer groeipotentieel in Petit Blush zat. Maar mensen in dienst nemen, dat past niet bij mijn bedrijf. Via-via kwam ik bij Indicia terecht. De resultaten spreken voor zich. Daar hebben we samen hard voor gewerkt. Opvallend? De wil van het team om mijn business en de markt te leren kennen. Ik ben iemand die precies weet wat ze wil. Het team staat gelukkig open voor mijn input. En vertaalt dit naar een online merkbeleving, passend bij Petit Blush’s identiteit en imago.”

Benieuwd hoe jouw site beter kan?

De uitdaging

“Ik deed alles zelf. Van product uploads tot last-minute social posts en e-mailmarketing. Op piekmomenten miste ik een strategische en operationele online partner. Terwijl Petit Blush als merk aan populariteit toenam, kon ik zonder menselijke capaciteit, de juiste systemen en een gerichte marketingstrategie niet opschalen. De site stond, maar organisch bereik en e-mailmarketing? Daar viel nog veel te winnen."

Online strategie achter succesjaar Petit Blush

De groei die Petit Blush in 2024 doormaakte ontstond door een combinatie van datagedreven marketing, schaalbare online platformen en consistente branding. “We startten met een webshop-migratie van Lightspeed naar Shopify,” vertelt Thomas digital strateeg bij Indicia. “Hiermee werd Petit Blush’s shop schaalbaar en onderhoudsarm. Vervolgens zetten we de e-mailmarketing op; onmisbaar in B2C-marketing. We lanceren nu tweemaal per week een campagne. Resultaat: +8,5% meer omzet.”

 

“Daarnaast gingen we verder met adverteren, waarbij we gebruik maakten van Petit Blush’s sterke brandig en fotografie. Ook ontwikkelden we een wholesale-omgeving gekoppeld aan het warehouse. Daardoor kopen ook winkeliers de collectie nu veel gemakkelijker in via een visueel georiënteerde webshop.”

Continue betrokkenheid centraal in onze aanpak

“We analyseren continu de online prestaties. En stemmen inzichten wekelijks af met Laura. Zo spelen we snel in op trends. Daarnaast is er maandelijks contentoverleg.  De campagnes zijn daardoor altijd data-gedreven en geoptimaliseerd voor conversie. Het afgelopen jaar hebben we een duidelijk beeld van de businesscyclus van Petit Blush gekregen. Bij collectielanceringen anticiperen we daar bijvoorbeeld op. Die plannen we strategisch in en we ondersteunen deze momenten extra met campagnes; dat levert direct resultaat op.”

Bij Bijenkorf en Omoda in de schappen
  • Door groei is Petit Blush nu ook bij Omoda en de Bijenkorf verkrijgbaar. Door groei is Petit Blush nu ook bij Omoda en de Bijenkorf verkrijgbaar.
  • Door groei is Petit Blush nu ook bij Omoda en de Bijenkorf verkrijgbaar. Door groei is Petit Blush nu ook bij Omoda en de Bijenkorf verkrijgbaar.
  • /01 E-commerce
    /02 Online marketing
    /03 E-mailmarketing
    /04 Content creatie
    /05 Brand strategy & design
    /06 Grafisch ontwerp
    /07 SEO & SEA
    /08 AI-toepassingen
    /01 E-commerce
    /02 Online marketing
    /03 E-mailmarketing
    /04 Content creatie
    /05 Brand strategy & design
    /06 Grafisch ontwerp
    /07 SEO & SEA
    /08 AI-toepassingen
  • /01 E-commerce
    /02 Online marketing
    /03 E-mailmarketing
    /04 Content creatie
    /05 Brand strategy & design
    /06 Grafisch ontwerp
    /07 SEO & SEA
    /08 AI-toepassingen
    /01 E-commerce
    /02 Online marketing
    /03 E-mailmarketing
    /04 Content creatie
    /05 Brand strategy & design
    /06 Grafisch ontwerp
    /07 SEO & SEA
    /08 AI-toepassingen