Portal
Ons werk
Minder fouten, meer kansen.
Jouw bedrijf een kwaliteitsboost geven? Met een portal kan het. Want door het toegankelijk maken van informatie werk je slimmer, efficiënter en goedkoper. De voordelen zijn legio: effectievere sales, kostenbesparingen, verbeterde bedrijfsprocessen, klantgerichtere service. En meer werkplezier. Want hoe fijn is het als je alle informatie uit verschillende systemen in één portal terugvindt. Onze datamanagementexpertise maakt dat mogelijk. Wie de gebruikers van het portaal ook zijn: jij biedt jouw klanten, medewerkers en leveranciers gemak.
Verbeterde bedrijfsprocessen
De status van sales-kansen, lopende contracten, gebruikte opleidings- of campagnebudgetten. Zonder een portal blijft deze informatie verstopt in verschillende systemen en Excel-bestanden. Het gevolg: je hebt belangrijke gegevens niet paraat en je bent teveel tijd kwijt aan het zoeken naar informatie. Zo mis je kansen en maak je onnodige fouten. Door onze expertise in de bouw van portalen die écht informeren, kunnen we ook voor jou snel een portaal ontwikkelen. Een portaal dat altijd en overal beschikbaar is; ook als je niet op kantoor werkt. Want wij maken veilige portalen voor elk bedrijf uit elk branche.
Een portal gekoppeld aan de juiste systemen en applicaties voorkomt eindeloze zoektochten naar informatie. Geen versnipperde en verouderde informatie meer, maar 24/7 actuele informatie in een veilige omgeving voorhanden. Dat is onze expertise. Hoe we jouw portal beschermen? Ons Managed Service team is ISO 27001 gecertificeerd en gespecialiseerd in het onderhoud van online applicaties. Dat geeft onze klanten de rust en zekerheid dat zaken goed geregeld zijn. Hoe zij te werk gaan? Dat lees je hier.
Bespaar geld door efficiency
Voer jij gegevens nog handmatig in je shop en ERP-pakket in? Gebruik je nog steeds Excel om gegevens bij te houden? Dit kost onnodig veel tijd en geld. En maakt de kans op fouten groter. Met een portal werk je samen slimmer. Hoe? Dat is vaak maatwerk. Hier enkele voorbeelden:
- We realiseren direct ordering in webshops vanuit ERP-systemen. Zo vergemakkelijken we aankoopprocessen. Handig als er gewerkt wordt met grote orders door terugkerende klanten;
- We ontwikkelen API’s met miljoenen rekenwaardes. Zo zorgen we voor een vlekkeloze organisatie van voorraden en leveringen. Ook als magazijnen mondiaal verspreid zijn;
- Inzicht in facturen, de status van contracten met uitgebreide zoek- en filtermogelijkheden. Zo vergroten we het serviceniveau van onze klant. En de efficiëntie van de organisatie door de inzet van Drupal CMS, Solr zoekmachinetechnologie en datamanagement via Indicia’s Connectivity Center.
Snel wegwijs in jouw nieuwe portal
Jouw medewerkers of klanten wil je snel bekend maken met de nieuwe portal. Onze animatiestudio vertelt in een promo- of uitleganimatie jouw verhaal, in jouw huisstijl. Enthousiasmeer jouw doelgroep in enkele seconden of leg de inrichting van een portal bonding uit. Onze animatoren kunnen direct aan de slag, omdat alle ins- en outs over de portal al in huis zijn. Ervaren hoe onze animatoren jou van dienst zijn? Kijk dan hier eens.